Ozone mojo3 czy Advance Alpha5

Sprawy nie zwiazane z innymi działami a tak naprawdę tu piszemy o wszystkim

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Autor
neoformo
Posty: 4
Rejestracja: 2011-12-25, 17:15
Lokalizacja: Warszawa

Ozone mojo3 czy Advance Alpha5

#1

Post autor: neoformo »

Witam wszystkich forumowiczów,
święta, święta i po świętach...miałem trochę wolnego czasu na przeszukiwanie sieci a że strasznie zachorowałem na paralotniowe szaleństwo proszę was bardziej doświadczonych o radę.
Jestem po kursie I i II stopnia, na wiosne planuję III w Bassano, należałoby mieć już wtedy własny sprzęt no i tu zaczynają się schody. mam odłożone trochę gotówki na ten szczytny cel ale ciężko zdecydować się na konkretne skrzydło bo każde niby najlepsze. Wiem, wiem najlepiej jest przetestować samemu ale sami wiecie że to nierealne. Mam pełny respekt przed wysokością i moja samoocena odnoście umiejętność i jest praktycznie minimalna dlatego przy wyborze kieruję się rozsądkiem. Jeśli jesteście w stanie pomóc mi ocenić te skrzydełka będę wdzięczny:
1. Ozone MOJO3 lub BUZZ Z3
2. Dudek Nemo2 lub Plus+
3. Advance Alpha4 lub najnowsze Alpha5
Pozdrawiam wszystkich i życzę wspaniałych wrażeń w nowym 2012 roku

Solek
Posty: 227
Rejestracja: 2007-11-21, 20:30
Lokalizacja: się tu wziołem???

#2

Post autor: Solek »

Witam

To ja Ci doradze - bo zaraz usłyszysz o skrzydłach 1/2 które to nie są "podobno" zalecane zaraz po kursie - gówno prawda. Kup sobie z tych firm które podałeś:
1) Ozone Rusch
2) Dudek Plus
3) Advance Epsilon

I tak jak jest zalecane przez tetst pilotów - skrzydła 1/2 nadaja sie tez do szkolenia - a z tymi skrzydłami jeszcze sporo więcej polatasz.

parasky
Posty: 11
Rejestracja: 2007-08-26, 10:27
Lokalizacja: Polska

#3

Post autor: parasky »

A ja zdecydowanie polecam Goldena3,
tutaj informacja o skrzydle.

nie spamuj://skytrekking.pl/sprzet/parlotnie/golden3.html