PPG na bazie MZ 250

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


kajan002
Posty: 144
Rejestracja: 2007-12-12, 11:02
Lokalizacja: krosno

#91

Post autor: kajan002 »

Ostatni post z poprzedniej strony:

Zastanawiam sie po co dałeś do tulejowania Mz150,tam jest na tyle gruba tuleja w cylindrze ze spokojnie mozna roztoczyc i wyszlifowac na 175ccm,chyba ze przerabiasz ze 150-ki na 200ccm ,tylko czy zrobiles odpowiednią komore w glowicy,bo tam tez trza przerabiac.Na wale korbowym od MzEtz150 mozna zwiekszyc pojemnosc,jest dosc solidny i wytrzymaly,i jest podparty trzema łozyskami,...kajan

marek28062
Posty: 8
Rejestracja: 2009-06-17, 11:15
Lokalizacja: Bierutów
Kontakt:

#92

Post autor: marek28062 »

Witam jestem tu nowy i mam takie pytanie jakbym chcial zeby ktos mi zrobil naped na silniku mz to ile by kosztowal? nie wiem czy nie przeszkadza w tym moja waga bo waze 95kg i nie wiem czy mnie pociagnie taki naped:) pozdrawiam

kajan002
Posty: 144
Rejestracja: 2007-12-12, 11:02
Lokalizacja: krosno

#93

Post autor: kajan002 »

Taki naped zrobiony z czesci po trochu z MzEtz150,potrochu z SHL-ki tylko tlok,i karter na zasilanie przez membrane zrobiony przez X,nie bedzie sie nazywal Mz175 bo mz-ki to tylko pare czesci a reszta to cos innego,zaplon np.pilarka troche husqvarna kolo magnesowe i cewka od wykaszarki nie husqvarny,ale wszystko dobrane i chodzi cacy..wiec jak nazwac taki naped?..moze ktos poda nazwe bedzie ciekawiej..pozdrawiam kajan

JWO
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-24, 14:20
Lokalizacja: Brzezówka

#94

Post autor: JWO »

Witam.
Kajan ten pomysł na nazwę napędu na bazie MZ 150 uważam za godny uwagi.
Już zaczynam się zastanawiać, może ktoś wymyśli coś fajnego.
Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#95

Post autor: ryszard bator »

Ja mysle ze dobra nazwa i pasujaca do konstruktora prosta do zapamietania KAJAN 01 i tak by moglo zostac i nie pytac wiecej bo tak sie nazywa ten silnik i juz.Panie Jan i co Pan na to drukowac ewentualnie KAJAN 175

JWO
Posty: 6
Rejestracja: 2009-01-24, 14:20
Lokalizacja: Brzezówka

#96

Post autor: JWO »

Witam.
Może być tylko musimy zapytać Pana Jana czy możemy na nim latać bo przecież będziemy latać na KAJANIE 175.
Pozdrawiam i życzę lotnej pogody.

kajan002
Posty: 144
Rejestracja: 2007-12-12, 11:02
Lokalizacja: krosno

#97

Post autor: kajan002 »

Witam moze byc ,, KAJAN175",bo juz jest wydech do solo co sie jakos sam nazwal
,,wydech kajan",i teraz kazdy wie o co chodzi...pozdrawiam i zycze udanych i bezpiecznych lotow na KAJANIE175....

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#98

Post autor: ryszard bator »

Krutko i do zeczy,i czekamy na nastepny nr silnika z serji KAJAN

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#99

Post autor: ryszard bator »

Mam propozycje robic smigla, odlewy, najlepiej z gipsu beda ladne .Widzialem urwane smiglo i to powinna byc przestroga nie kupowac zamalowanych smigiel lakier bezbarwny, tylko stolarze moga zrobic smigla ci co drewno kroja kleja selekcjonuja material

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#100

Post autor: ryszard bator »

Silnik wankla zaczepiony w kosz tylko reduktor ,smiglo inne i 40 km w 9 kilogramowym silniku
Załączniki
IMG_1070 (Small).JPG
(73.1 KiB) Pobrany 369 razy
IMG_1078 (Small).JPG
(66.55 KiB) Pobrany 369 razy
IMG_1095 (Small).JPG
(82.41 KiB) Pobrany 369 razy
Awatar użytkownika

cra3y
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-08, 22:57
Lokalizacja: Zielona Góra

#101

Post autor: cra3y »

ten wankiel
nie spamuj://spamer.uavenginesltd.co.uk/index.php?id=396

rzeczywiscie ma 38KM, jest to do UAV - bezzałogowcow wojskowych
208 pojemnosci
max 7800 obr

wiecej danych

nie spamuj://spamer.uavenginesltd.co.uk/fileadmi ... /AR731.pdf
moc/moment, zuzycie paliwa
przy 7500 obr wpiernicza 2.4 galony na godzine, to jest 10L/godzine
sporo!
przy 31KM mocy w tym wypadku

duzo

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#102

Post autor: ryszard bator »

Przy maksymalnych obrotach i mocy spali to co musi ale moc z czegos sie musi wziasc .Jedno cylindrowe wyzylowane male silniki potrafia spalic mase paliwa ,ten silnik jak zostanie w tym pomysle ,zeby napedzal naped paralotniowy nie bedzie musial pracowac w maksymalnej mocy to i spalanie bedzie inne,przyklad z silnikami weslake poj 342 cm a pala mniej jak inne orginalne napedy
Awatar użytkownika

cra3y
Posty: 7
Rejestracja: 2009-03-08, 22:57
Lokalizacja: Zielona Góra

#103

Post autor: cra3y »


ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#104

Post autor: ryszard bator »

Widzialem go w cenie 4500 dol

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#105

Post autor: ryszard bator »

A ja na niego polowac nie zaprzestane, jeszcze chwila dolaczy do mojej stajni

ryszard bator
Posty: 29
Rejestracja: 2009-03-07, 22:58
Lokalizacja: USA

#106

Post autor: ryszard bator »

Kilka silnikow mi brak, tylko tyle zostalo
Załączniki
IMG_1113 (Small).JPG
(88.83 KiB) Pobrany 342 razy
ODPOWIEDZ