Cześć
Kupiłem sobie napęd i widzę, że napęd ma wkręcony gaźnik WB 32 gaźnik jak gaźnik niemniej jest on baaaardzo czuły na skoki ciśnienia atmosferycznego, a jak zapomnę śrubokręta to bida bo paznokci długich brak, czy może ktoś podpowiedzieć jak jest zasadnicza różnica pomiędzy tymi gaźnikami bo szukałem i nie znalazłem chodzi mi też o obiektywne odczucia w spalaniu i jakości użytkowania
WB32/WB37
Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski
Witam
miałem obydwa te gażniki w swoim napędzie i moge napisac tyle ,ze niczym szczególnym prócz ceny to one się nie róznią.obydwa zachowywały sie podobnie .Mit o większym zuzyciu paliwa na wb-32 okazał sie mitem.Wyraznie można zauważyć dużo miej precyzyjna regulację na dyszach a raczej skok gwintu co za tym idzie trudniej wyregulować skład mieszanki.A przekrój gardzieli o 1 czy dwa mm to szczegól.Zaleta 37 może jest wyciągnięta do srodka gardzieli studzienka ale nie wiem czy to warte 70zł bo taką widziałem róznicę w cenie międzi tymi gażnikami.
Pozdro
miałem obydwa te gażniki w swoim napędzie i moge napisac tyle ,ze niczym szczególnym prócz ceny to one się nie róznią.obydwa zachowywały sie podobnie .Mit o większym zuzyciu paliwa na wb-32 okazał sie mitem.Wyraznie można zauważyć dużo miej precyzyjna regulację na dyszach a raczej skok gwintu co za tym idzie trudniej wyregulować skład mieszanki.A przekrój gardzieli o 1 czy dwa mm to szczegól.Zaleta 37 może jest wyciągnięta do srodka gardzieli studzienka ale nie wiem czy to warte 70zł bo taką widziałem róznicę w cenie międzi tymi gażnikami.
Pozdro