wsk 175

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Pilot
Posty: 152
Rejestracja: 2009-03-04, 10:34
Lokalizacja: podkarpacie

#31

Post autor: Pilot »

Ostatni post z poprzedniej strony:

Cześć !
Ja miałem napęd zrobiony z MZ-ETZ 150 .Do starego skrzydła klasycznego Swing Astral III-24 był dobry 150 ccm .
Zmieniłem na ten sam silnik , ale poj. 175 ccm .
Jak na razie w porządku, ale będę zmieniał na mocniejszy napęd, do mojego samostatecznego skrzydła Force "S" , 175 ccm jest za słaby.
Waga 67.5 kg netto :-)
Pozdr.

Autor
szczypek132
Posty: 15
Rejestracja: 2010-11-09, 20:03
Lokalizacja: Młyńsk/Płońsk
Kontakt:

#32

Post autor: szczypek132 »

mam taką proźbe jezeli ma ktos jakis jakies rysunki szkce lub zdiecia jakis ładnie wykonanych koszy zwymiarowanych z dokładnymi wymiarami poniewaz mam kosz który jest stalowy i nie dzielony jest bardzo cieżki i chce pospawac sobie z alu tylko chce żeby był dzielony

mlody146
Posty: 7
Rejestracja: 2011-02-12, 12:51
Lokalizacja: olsztyn

#33

Post autor: mlody146 »

Uważasz że powinienem budować napęd na bazie silnika 250 ?? Wolał bym teraz sie nad ym zastanawiać nim zbuduje naęd bo koszta praktycznie będą te same

Autor
szczypek132
Posty: 15
Rejestracja: 2010-11-09, 20:03
Lokalizacja: Młyńsk/Płońsk
Kontakt:

#34

Post autor: szczypek132 »

jeszcze jedno pytanie czy nadawał by sie zapłon od kosy spalinowej Husqvarna czy bedzie dawał dobra iskre na obrotach silnika potrzebnych do napedu ppg

kajan002
Posty: 144
Rejestracja: 2007-12-12, 11:02
Lokalizacja: krosno

#35

Post autor: kajan002 »

Jesli szukasz porzadny zaplon do napedu..zalezy za jakie pieniadze
najtanszy to szukaj kolo magnesowe o wiekszej srednicy 115-125 mm
bo zaplony od wykaszarek maja male kola magnesowe 90mm
kola o wiekszej srednicy dobre są od przecinarek do betonu
albo duzych pilarek..takie kolo kupisz u rupieciarzy handlujacych
czesciami do pil motorowych.Cewka zaplonowa dobra jest od
pily Partner,daje porzadna iskre..cewke kupisz za 50-60zl
kolo magnesowe tez za 40-50zl..kajan

Autor
szczypek132
Posty: 15
Rejestracja: 2010-11-09, 20:03
Lokalizacja: Młyńsk/Płońsk
Kontakt:

#36

Post autor: szczypek132 »

dzieki Kajan ma ktos te dokładne wymiary dzielonego kosza

Autor
szczypek132
Posty: 15
Rejestracja: 2010-11-09, 20:03
Lokalizacja: Młyńsk/Płońsk
Kontakt:

#37

Post autor: szczypek132 »

czesc mam takie pytanie jakie zastosowac najlepiej przełożenie do wski mam juz przekładnie ale duże koło pasowe jest za duże i przełożenie wychdzi jakieś 1:2,9 duże ma 16cm a małe 5.5cm średnicy wiec mysle nad zmianą dużego jaka powinno mieć średnice duże koło żeby przelożenie było dobre do tego silnika i gdzie mogę takie zrobic i w jakiej cenie prosze o szybką odpowiedz

zbylu
Posty: 53
Rejestracja: 2009-03-22, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

#38

Post autor: zbylu »

Kolego nikt ci na tak postawione pytanie nie odpowie, przełożenie to wypadkowa mocy silnika, obrotów silnika i rodzaju śmigła.Mało która WSK -a ma parametry silnika fabrycznego, częściej to zduszony silnik o mocy 10-12 KM. Nikt nie zna twojego napędu nie wie jaką ma moc ani obroty ani jakie masz śmigło, nie wymagaj od nas wiedzy magicznej.Masz silnik, masz przełożenie teraz tylko dobrać odpowiednie śmigło.
Można też zabrać się do tego od drugiej strony,szukamy śmigła od napędu o podobnych parametrach silnika(SOLO,MZ) i do niego dobrać parametry przekładni.Takie koło pasowe przekładni to wykona ci każdy tokarz, albo jeśli masz troszkę sprytu to znajdziesz na Allegro albo w archiwum Allegro człowieka który się tym zajmuje, co do ceny to kilka stówek w plecy.Dziwi mnie tylko czemu chcesz wykonać nowe duże koło pasowe o wiele taniej i prościej jest wykonać nowe małe koło pasowe, no ale każdy robi jak mu pasuje. pozdrawiam i życzę wysokich lotów zbylu
ODPOWIEDZ