Jestem po budowie paru napedów z MZ i chciałem sprubowac czegos innego wiec postanowiłem zbudowac napęd z silnika od karta PARILLA FV100 to ma 24KM 16500obr/min 100ccm, Niestety nigdzie nie mogę znalesc momętu obrotowego.
( nie spamuj://mazurskiestowarzyszenielotnicze. ... wej-roboty)
wszystko cacy ale po odpaleniu sie zdziwiłem, bez smigła silnik wyrywa z ramy natomiast po założeniu smigła za cholere nie mogę go wyregulowac, albo ma za mało paliwa i gasnie lub ma za dużo i go zalewa nie wkrecając sie na obroty, i tu moje pytanie czy może byc tak ze jest za mała zastosowana przekładnia do wysokoobrotowego silnika? Przekładnia 3:1 duże koło 147mm a małe 49mm,
Czy moze jakaś inna cholera typu zapłon (Selettra) , gaznik ( Vamec Tryton, Walbro WB-32) czy moze zabardzo zdławiony na wydechu, wydech z dyfuzorem od skutera 50ccm .
Pozdrawiam.
rossi
Problem z regulacją.
Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski
Problem z regulacją.
- Załączniki
-
- 3.jpg (86.46 KiB) Przejrzano 9481 razy
No to kolega wymyślił, czekamy na dalszy ciąg zmagań? Co do silnika to o ile pamiętam to ten silnik maksymalną moc uzyskuje przy 13-13,5 tyś ob/min, ale głowy nie dam. Przełożenie prawdopodobnie jest za małe moim zdanie to minimum 4:1, ale ile dokładnie to zależy od śmigła. pozdrawiam i życzę szybkiego finału zbylu23