Problem z regulacją.

Moderatorzy: zbyszek_wlodarczak, kamil_rc, wojtek.domanski


Autor
rossi3
Posty: 24
Rejestracja: 2010-12-22, 18:14
Lokalizacja: Marki

Problem z regulacją.

#1

Post autor: rossi3 »

Jestem po budowie paru napedów z MZ i chciałem sprubowac czegos innego wiec postanowiłem zbudowac napęd z silnika od karta PARILLA FV100 to ma 24KM 16500obr/min 100ccm, Niestety nigdzie nie mogę znalesc momętu obrotowego.
( nie spamuj://mazurskiestowarzyszenielotnicze. ... wej-roboty)
wszystko cacy ale po odpaleniu sie zdziwiłem, bez smigła silnik wyrywa z ramy natomiast po założeniu smigła za cholere nie mogę go wyregulowac, albo ma za mało paliwa i gasnie lub ma za dużo i go zalewa nie wkrecając sie na obroty, i tu moje pytanie czy może byc tak ze jest za mała zastosowana przekładnia do wysokoobrotowego silnika? Przekładnia 3:1 duże koło 147mm a małe 49mm,
Czy moze jakaś inna cholera typu zapłon (Selettra) , gaznik ( Vamec Tryton, Walbro WB-32) czy moze zabardzo zdławiony na wydechu, wydech z dyfuzorem od skutera 50ccm .
Pozdrawiam.
rossi
Załączniki
3.jpg
3.jpg (86.46 KiB) Przejrzano 9481 razy

zbylu
Posty: 53
Rejestracja: 2009-03-22, 20:30
Lokalizacja: Warszawa

#2

Post autor: zbylu »

No to kolega wymyślił, czekamy na dalszy ciąg zmagań? Co do silnika to o ile pamiętam to ten silnik maksymalną moc uzyskuje przy 13-13,5 tyś ob/min, ale głowy nie dam. Przełożenie prawdopodobnie jest za małe moim zdanie to minimum 4:1, ale ile dokładnie to zależy od śmigła. pozdrawiam i życzę szybkiego finału zbylu23

Autor
rossi3
Posty: 24
Rejestracja: 2010-12-22, 18:14
Lokalizacja: Marki

#3

Post autor: rossi3 »

No i zbylu miałeś racje, wczoraj założyłem przełożenie 4:1 i wepchneło mnie na sciane takrze problem nie polegał na złej regulacji a na przełożeniu

kuryszko
Posty: 36
Rejestracja: 2010-02-14, 15:15
Lokalizacja: k-k

#4

Post autor: kuryszko »

Gratuluje napędu -karter jest oryginalny, czy sam robiłeś model i zlecałeś odlanie ??

Autor
rossi3
Posty: 24
Rejestracja: 2010-12-22, 18:14
Lokalizacja: Marki

#5

Post autor: rossi3 »

No karter to jest orginał tylko z tego silnika odpadło dużo, przed kuracją odchudzajacą ważył prawie 16 kg tyle co sredni silnik od MZ ,teraz waży tyle co RAKETS 7-8kg a cały napęd około 21kg bez paliwa.
ODPOWIEDZ